Thursday, August 14, 2008

Blog aku idle???!!!

aku rasa dah terlampau lama blog aku nie idle...

ada macam2 masalah yang melanda skang nih.. Antaranya:-

  1. Internet lembap sampai aku nk bukak mediafire x lepas.. email x lepas.. dan download rate aku 2kbps ke BAWAH ??!
    Ape kejadahnya keje yang orang TM nie bwat??

  2. Keje banyak gila skang nih.. submit tender sana la.. submit proposal sana la.. masuk opis ari isnin mesti aku balik hari jumaat.. penat~!!!
  3. disebabkan banyak kerja.. jadi aku xde masa nk mengupload... Harap maaf!!
Jadi disini aku mintak maaf banyak2.. bukan sbb aku x nk update... aku perlukan orang yang bleh nolong aku upload.. nanti internet aku da ok... aku bwat mass release.... bwat masa skang hampas...

kalu korang ade cadangan atau menawarkan diri untuk nolong aku upload bleh la

contact YM aku : lon9wa9on@yahoo.com

skype : longxotaku

email : longxotaku@gmail.com

1 comments:

Anonymous said...

aku asyik mendownload smpi internet kat opis ni slow.aku dgr org belakang aku merungut internet slow...hahah!!!
paling tinggi aku dpt:532.5kB/s
best gile xpenah aku dpt camtu... (sbb ramai yg seed & jumaat ptg...mmgla) :D

aku pakai azureus (Vuze) Bittorrent Client layan gak...