Friday, August 28, 2009

Berbuka Puasa la PULAK!

long nak bwat majlis berbuka puasa la plak....

perlukan tempat dan masa yang sesuai dengan semua...

please reply melalui comment / email saya longxotaku@gmail.com / sms pon bleh kot...

nie list beberape tempat (hotel byk kot) ntuk korang pilih / bgtau aku port len kalu ade... semua area KL & Selangor..

kalu bleh secepat mungkin.. lg cepat kita bleh lepak sama2...

budget RM 50 kebawah.. kalu dpt buffet lg best kot...

marilah kita meramaikan majlis berbuka puasa nih..

ape2 hal aku akan update slalu kt sini.. orait~!


kalu nk view saje xmo download :-

click ---> http://viewer.zoho.com/docs/tf7Lf

kalu nk download ade byk mirror.. click je!! (PDF file 172kb):-

rapidshare ---> DOWNLOAD

megaupload ---> DOWNLOAD

mediafire ---> DOWNLOAD

12 comments:

Anonymous said...

best gile...lagi 1 majlis mkn2...
hehehe...aku tak sabar utk turut serta...tapi aku prefer ari ahad sbb tiap2 hari sabtu aku kena keje... :( - (mulow zuzer)

Mulow Zuzer said...

aku org paling awal reply ye...so
korang msti kena consider.jgn wat ari sabtu...hehehe

-mulow zuzer

LongX said...

yup.. ahad aku rase cun gak~! perlu sebarkan hal nih.. lg cepat.. lg cepat kita makan!! hahaha!

LongX said...

Komeng reply kt aku da...

dia xleh dtg kalu dibuat pada tarikh seperti berikut...

31/08, 05/09 & 06/09

Mulow Zuzer said...

aduh...aku keje kilang,keje shift...hari2 lain aku ok kecuali hari sabtu je sbb aku keje ptg..

Mulow Zuzer said...

13.9.2009?

LongX said...

mcm xde sambutan... semua buat hal masing jek.. aku malas nk buat la nampaknye...

kaoru said...

this time around target braper ramai plak yg dtg? aku on jerk biler2. gi tanyer photographer plak busy x busy.

kalau dah ader event buka neh ader event raya plak ker? maybe kalau neh x dpt sambutan bwat event rayer jerk tros sumer pakai baju mlayu ;))

LongX said...

ntah la... mcm xde sambutan je... eaya bleh la kot..

Mulow Zuzer said...

erm... ); mcm xde smbtan la...
semuanya busy sgt kot...

kaoru said...

kalau dah neh cancel then raya plak eh? plan raya plak.seminggu after raya tuh usually dah bleh dah , as for me balik kg pon 3 hari jerk.

dannew said...

KO buat majlis rumah terbuka je laa long..